Покрокова інструкція щодо створення блогу
Відео "Блог - як форма презентації роботи учителя"
Рекомендації щодо створення
ВЕБ-сторінки вчителя
№ з/п | Об’єкт аналізу | Критерії | Примітка |
1. | Інформація про автора веб-сторінки | ● представлення короткої інформації про автора, ● звернення до відвідувачів, ● анотація змісту, ● визначеність мети і кола адресатів, ● висвітлення досягнень вчителя та його учнів (інформація щодо участі в конкурсах, наявності авторських програм та друкованих праць тощо) | |
2. | Дизайн веб-сторінки | ● простота навігації (меню + карта сторінки), ● візуальна зручність сприйняття інформації: - дотримання єдиної кольорової гами, шрифтів та графіки, - наявність ілюстративних матеріалів, - читабельність тексту, - зручність перегляду сторінки, - доцільність використання доповнень та гаджетів | |
3. | Інформаційне наповнення веб-сторінки | ● корисність інформації для різних категорій користувачів; ● грамотність інформаційного наповнення сайту (відсутність орфографічних, граматичних, стилістичних, пунктуаційних помилок) | |
4. | Змістове наповнення веб-сторінки | ● наявність авторських матеріалів (конспектів уроків, позакласних заходів тощо); ● наявність розробок уроків з використанням інноваційних технологій; ● різноманітність матеріалів (за формою та змістом); ● відповідність матеріалів вимогам чинної програми та віковим особливостям школярів; ● наявність творчих робіт учителя та його учнів (проектні, конкурсні, домашні завдання); ● наявність корисних посилань; ● дотримання авторських прав | |
5. | Інтерактивність та динамічність веб-сторінки | ● аналітика відвідуваності (лічильник); ● наявність інтерактивних форм взаємодії з користувачами (форум/довідкова служба/чат/гостьова книга/інтерактивні голосування та опитування для різних категорій учасників педагогічного процесу); ● коректне відображення матеріалів сторінки; ● оновлення матеріалів (новизна матеріалів, хронологія, регулярність); ● наявність зворотнього зв’язку (контакти автора (електронна адреса/скайп). |