/Files/images/shkola/Методична робота.gif

Структура методичної роботи школи

Діяльність методичної роботи школи спрямована на підвищення рівня професійної майстерності викладачів, активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості і покращення якості науково-методичних розробок, створюваних педагогами-практиками.

Структура методичної роботи:

• педагогічна рада;
• методична рада;
• методичний кабінет;
• методичні об'єднання;
• педагогічні майстерні;
• інформаційна і психологічна служби



/Files/images/P1150359.JPG
Основні завдання методичної роботи закладу:

• кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
• створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
• проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впроваджені;
• створення, апробація та впровадження в практику нових навчальних програм, розробка міні-підручників та посібників для викладання спецкурсів, факультативів тощо;
• вивчення та впровадження в практику нових освітніх технологій та систем.

У закладі організовано роботу семи предметних методичних об'єднань

МО учителів української, російської мови, української та зарубіжної літератури. Голова: КолосовськаТ.М.
МО учителів англійської мови; Голова: Єгорченкова Л.М
МО учителів історії, географії, правознавства. Голова: Буряк Ю.Л.
МО учителів фізичного виховання, трудового навчання, ЗВ, музики, образотворчого мист-ва. Голова: Дмітрієва Л.О.
МО учителів математики, фізики, інформатики, хімії, біології Голова: Великожон В.В.
• МО класних керівників. Голова:.Курганська С.І.
МО початкова школа. Голова: Козленко І.А.

Зміст роботи шкільних методичних об’єднань:/Files/images/IMG_2773.jpg

• створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
• своєчасне вивчення нормативних документів;
• проведення методичних заходів спрямованих на розвиток творчих можливостей педагога;
• узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
• залучення педагогів до дослідницько-пошукової роботи;
• апробація та введення нових освітніх технологій та систем;
• створення фонду літератури , аудіо та відеоматеріалів;
• проведення огляду кабінетів.

Форми роботи шкільних методичних об’єднань:

• наукова конференція;
• семінар;
• робота творчої групи вчителів;
• робота з обдарованими учнями;
• узагальнення системи творчої діяльності учителів

Кiлькiсть переглядiв: 98