Завдання для дистанційного навчання під час карантину
9 – А клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Розв’язування вправ | Ст.126 №9,12,20. |
Математичне моделювання | П.17 прочитати, №503 (усно). | |
Геометрія | Подібність фігур. Площі подібних фігур | П.14.2 прочитати, вивчити теорему, задача ст.143 (усно), №491. |
Українська мова | Тире у безсполучниковому складному реченні. | Стор.208 впр.266,269(письм.) |
Українська література | Т.Шевченко. Балади «Причинна», «Лілея» | Ідейно-художній аналіз балад. Вивч уривок із балади «Причинна»(«Реве та стогне Дніпр широкий…»). |
Російська мова | Бессоюзные сложные предложения. | П.42 упр. 291(усно), 290(письм.) |
Хімія | Поняття про полімери на прикладі поліетилену Застосування поліетилену. Використання вуглеводнів | Параграф 25 с 147 завдання 2,3 письмово |
Фізика | Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями | Читати параграфи 30, 31. Інформацію з параграфа 30 виписати в дві колонки: назва розряду , де і як його використовують |
Розв’язання задач | Прочитати сторінки 124-128, виконати тести 1-6, сторінка 129 | |
Англійська мова | Стиль життя підлітків | Ст. 38-39, заповнити бланк «Особиста інформація» |
Біологія | Розвиток статевих клітин | Прочитати параграф 54 |
Запліднення | Прочитати параграф 56 | |
Ембріональний розвиток. Вагітність і пологи | Прочитати параграф 55 | |
Інформатика | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. | Прочитати пункти 5.5,5.6 |
Географія | ||
9 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь | Розглянути зразки в пункті 16, розв’язати задачі 425, 429(на середньому і достатньому рівнях) або 430, 432 ( на високому) |
Розв’язування типових вправ | Повторити пункти 13-15, виконати : на середньому рівні - завдання рівня 1,сторінка 125; на достатньому рівні - завдання рівня 2, сторінка 125; на високому рівні - завдання рівня 3, сторінка 126 | |
Геометрія | Поворот | Прочитати пункт 13.1, виписати означення і теорему , виконати : на середньому і достатньому рівнях - вправи 454 , 462; на високому рівні - вправи 455 і 461 |
Українська мова | Тире у безсполучниковому складному реченні. | Стор.208 впр.266,269(письм.) |
Українська література | Т.Шевченко. Балади «Причинна», «Лілея» | Ідейно-художній аналіз балад. Вивч уривок із балади «Причинна»(«Реве та стогне Дніпр широкий…»). |
Російська мова | Бессоюзные сложные предложения. | П.42 упр. 291(усно), 290(письм.) |
Зарубіжна література | ||
Фізика | Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями | Читати параграфи 30, 31. Інформацію з параграфа 30 виписати в дві колонки: назва розряду , де і як його використовують |
Розв’язання задач | Прочитати сторінки 124-128, виконати тести 1-6, сторінка 129 | |
Англійська мова | Чи потрібні зоопарки. Розвиток навичок говоріння. | Ст. 129, читати, вивчити нові слова. |
Хімія | Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. Використання вуглеводнів | Параграф 25. с 147 завдання 2,3 письмово |
Біологія | Розвиток статевих клітин | Прочитати параграф 54 |
Запліднення | Прочитати параграф 56 | |
Ембріональний розвиток. Вагітність і пологи | Прочитати параграф 55 | |
Інформатика | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. | Прочитати пункти 5.5,5.6 |
Географія | ||
9 – А клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Розв’язування вправ. | № 440. |
Геометрія | Паралельне перенесення | Пункт 13.2 вивчити означення, № 463. |
Перетворення подібності та його властивості | Пункт 14.1 вивчити означення, № 486. | |
Українська мова | Двокрапка і тире у безсполучниковому реченні | П.23, 24 (вивч.) впр.255, 263(письм.) |
Українська література | Т.Г.Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк. Рання творчість. Поезії «До Основ`яненка», «На вічну пам`ять», «Думка» | Т.Шевченко. Хронол.таблиця. Аналіз поезій |
Російська мова | Обобщение изученного по теме «Сложноподчинённые предложения» | П.35-41 упр.287(сост. 6 предлож. по фотоиллюстр.) |
Зарубіжна література | Джорж Байрон. Провідні мотиви творчості, байронічний герой | Читати підручник стор.208-214, вибрати для вивчення напам’ять один з ліричних віршів, повторити вірш Гейне. |
Фізика | Самостійний і несамостійний розряди. | Скласти конспект параграфів 28, 29 |
Англійська мова | Стиль життя підлітків | Роб. зош. Ст.38 |
Хімія | Хімічні властивості алкенів та алкінів. Співвідношення газів у хімічних реакціях | Прочитати параграф 23, 24; скласти рівняння реакцій характерні для етилену та ацетилену |
Біологія | Стать. Статеві ознаки. Визначення статі | Прочитати параграф 56, ст. 152 – 153 |
Будова статевих органів | Прочитати параграф 53 | |
Інформатика | Основи Інтернету | Стор. 169 – 175 за підручником. Прочитати. Стор. 176 завдання № 8 (таблиця) – письмово |
Географія | «Лісова і деревообробна промисловість» | § 20, опрацювати |
9 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь | Пункт 16, задачі 425, 429 |
Геометрія | Симетрія відносно прямої | Пункт 12.2, виписати означення та теорему з відповідними малюнками, виконати вправи 428, 436 |
Українська мова | Двокрапка і тире у безсполучниковому реченні | П.23, 24 (вивч.) впр.255, 263(письм.) |
Українська література | Т.Г.Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк. Рання творчість. Поезії «До Основ`яненка», «На вічну пам`ять», «Думка» | Т.Шевченко. Хронол.таблиця. Аналіз поезій |
Російська мова | Обобщение изученного по теме «Сложноподчинённые предложения» | П.35-41 упр.287(сост. 6 предлож. по фотоиллюстр.) |
Зарубіжна література | Джорж Байрон. Провідні мотиви творчості, байронічний герой | Читати підручник стор.208-214, вибрати для вивчення напам’ять один з ліричних віршів, повторити вірш Гейне. |
Фізика | Самостійний і несамостійний розряди. | Скласти конспект параграфів 28, 29 |
Англійська мова | День Землі. | Чит. с 128 Роб. зош. Ст.37 |
Хімія | Хімічні властивості алкенів та алкінів. Співвідношення газів у хімічних реакціях | Прочитати параграф 23, 24; скласти рівняння реакцій характерні для етилену та ацетилену |
Біологія | Стать. Статеві ознаки. Визначення статі | Прочитати параграф 56, ст. 152 – 153 |
Будова статевих органів | Прочитати параграф 53 | |
Інформатика | Основи Інтернету | Стор. 169 – 175 за підручником. Прочитати. Стор. 176 завдання № 8 (таблиця) – письмово |
Географія | «Лісова і деревообробна промисловість» | § 20, опрацювати |