Завдання для дистанційного навчання під час карантину
Завдання для дистанційного навчання під час карантину
7 – А клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Тема.Розкладання многочленів на множники. | §5 п.21 стор.107 №689, №691 |
Геометрія | Тема.Рівність геометричних фігур. | §12 стор.55-56 №241, №242 |
Українська мова | Дієприслівниковий зворот | П.23, 24 впр.261(письм.) |
Українська література | Богдан Лепкий. «Мишка (казка для дытей: малих і великих)» | Зміст твору |
Російська мова | Написание наречий через дефис. Слитное и разднльное написание мнаречий | П.39 упр. 277, 278(письм.) |
Зарубіжна література | Написати твір-роздум на одну з тем на чернетку 1. «Розуміння щастя героями твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» та мною особисто» 2. «Мої враження від твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» й роздуми над ним» | Написати твір-роздум на одну з тем на чернетку 1. «Розуміння щастя героями твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» та мною особисто» «Мої враження від твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» й роздуми над ним» |
Англійська мова | Спорт. | Ст. 105-106, впр 2(Карпюк) |
Французька мова | ||
Хімія | Способи збирання кисню | Параграф 18 Пояснити методи збирання кисню і доведення його наявності |
Фізика | Сила тяжіння Вага тіла Невагомість | §24 прочитати , вивчити означення, вправа 24 (1-3) Підручник |
Біологія | Способи пересування тварин | Параграф 4 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) сторінка 18 прочитати |
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції | Параграф 5 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) прочитати та законспектувати | |
Основи здоров’я | Тема.Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. | §25 стор. 162-167 Читати |
Інформатика | Формати даних. Форматування даних. | Стор. 165 – 170 за підручником –прочитати. Стор. 173 питання № 1 – 5 усно Стор. 174 завдання № 3 виконати практично |
Географія |
7 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Тема.Розкладання многочленів на множники. | §5 п.21 стор.107 №689, №691 |
Геометрія | Тема.Рівність геометричних фігур. | §12 стор.55-56 №241, №242 |
Українська мова | Дієприслівниковий зворот | П.23, 24 впр.261(письм.) |
Українська література | Богдан Лепкий. «Мишка (казка для дытей: малих і великих)» | Зміст твору |
Російська мова | Написание наречий через дефис. Слитное и разднльное написание мнаречий | П.39 упр. 277, 278(письм.) |
Зарубіжна література | Написати тввр-роздум на одну з тем на чернетку 1. «Розуміння щастя героями твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» та мною особисто» 2. «Мої враження від твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» й роздуми над ним» | Написати тввр-роздум на одну з тем на чернетку 1. «Розуміння щастя героями твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» та мною особисто» 2. «Мої враження від твору Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» й роздуми над ним» |
Англійська мова | Спорт. | Ст. 105-106, впр 2(Карпюк) |
Французька мова | ||
Хімія | Способи збирання кисню | Параграф 18 Пояснити методи збирання кисню і доведення його наявності. |
Біологія | Способи пересування тварин | Параграф 4 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) сторінка 18 прочитати |
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції | Параграф 5 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) прочитати та законспектувати | |
Основи здоров’я | Тема.Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. | §25 стор. 162-167 Читати |
Інформатика | Формати даних. Форматування даних. | Стор. 165 – 170 за підручником –прочитати. Стор. 173 питання № 1 – 5 усно Стор. 174 завдання № 3 виконати практично |
Географія |
7 – А клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Тема. Розкладання многочленів на множники | §5 П.21 стор.107 Розв’язати №685,№687 |
Геометрія | Тема. Рівність геометричних фігур | §12 cтор.55-56 Розв’язати №237,№240 |
Українська мова | Стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі | Підручн. Стор. 115-117, впр.205(ІІІ, ІV) |
Українська література | Олекса Стороженко . «Скарб» | Скласти план до характеристики образу Петруся. |
Російська мова | Буквы о, е после шипящих на конце наречий | П.38 упр.267, 268(письм) |
Зарубіжна література | Основний конфлікт твору. Образи Ассоль і Грей. | Зміст повісті О.Гріна «Пурпурові вітрила, характеристика образів Ассоль і Грея |
Англійська мова | Спорт. | Ст.94-95, впр. 3 |
Французька мова | Теперішній час дієслів | Чит. Ст. 13, впр 1,2,перекладати |
Хімія | Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор | Параграф 18 (до ст. 134), завдання ст. 138 №1,5 (письмово) |
Фізика | Сила тяжіння Вага тіла Невагомість | §23 прочитати , вивчити означення, вправа 23 (1-3) с 123 Підручник для завантаження прикріплено. |
Біологія | Значення опорно – рухової системи. Симетрія тіла. | Параграф 4 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) сторінка 18 прочитати і законспектувати |
Основи здоров’я | Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття,уваги, пам ’яті, творчих здібностей. | Підручник §23 стор.149-154 Читати |
Інформатика | Формати даних. Форматування даних. | Стор. 165 – 170 за підручником –прочитати. Стор. 173 питання № 1 – 5 усно Стор. 174 завдання № 3 виконати практично |
Географія | Повторити тему «Австралія» | Підготуватися до узагальнення за темою «Австралія» |
7 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Алгебра | Тема. Розкладання многочленів на множники | §5 П.21 стор.107 Розв’язати №685,№687 |
Геометрія | Тема. Рівність геометричних фігур | §12 cтор.55-56 Розв’язати №237,№240 |
Українська мова | Стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі | Підручн. Стор. 115-117, впр.205(ІІІ, ІV) |
Українська література | Олекса Стороженко . «Скарб» | Скласти план до характеристики образу Петруся. |
Російська мова | Буквы о, е после шипящих на конце наречий | П.38 упр.267, 268(письм) |
Зарубіжна література | Основний конфлікт твору. Образи Ассоль і Грей. | Зміст повісті О.Гріна «Пурпурові вітрила, характеристика образів Ассоль і Грея |
Англійська мова | Спорт. | Ст.94-95, впр. 3 |
Французька мова | Теперішній час дієслів | Чит. Ст. 13, впр 1,2,перекладати |
Хімія | Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор | Параграф 18 (до ст... 134), завдання ст.. 138 №1,5 (письмово) |
Біологія | Опора і рух. Види скелета. | Параграф 4 за (Т.І. Базанова, Ю.В. Павіченко, О.Г. Шатровський) сторінка 18 прочитати і законспектувати |
Значення опорно – рухової системи. Симетрія тіла. | ||
Основи здоров’я | Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття,уваги, пам ’яті, творчих здібностей. | Підручник §23 стор.149-154 Читати |
Інформатика | Формати даних. Форматування даних. | Стор. 165 – 170 за підручником –прочитати. Стор. 173 питання № 1 – 5 усно Стор. 174 завдання № 3 виконати практично |
Географія | Повторити тему «Австралія» | Підготуватися до узагальнення за темою «Австралія» |