Завдання для дистанційного навчання під час карантину
6 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Математика | Додавання раціональних чисел з однаковими знаками | П.34 прочитати, №955. |
Додавання раціональних чисел з різними знаками | П.34 вивч. правила додавання рац.чисел, 953,954. | |
Властивості додавання раціональних чисел | П.35 прочитати,№974. | |
Українська мова | Повторення теми «Творення іменників. Правопис іменників. Прикметник» | Стор.124-125 (виконати) Впр.327(усно) |
Українська література | Емма Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба». Поняття про притчу. | Стор.111-120 Зміст.стор.114 (відп. на запит .усно) |
Російська мова | Склонение имён существительных. Разносклоняемые имена существительные. | П.36, 37, 38 упр. 418,434(письм.) |
Зарубіжна література | ||
Французька мова | ||
Англійська мова | Харчування. Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу. | Ст. 109 читати, виконувати завдання |
Біологія | Запліднення квіткових рослин | Прочитати параграф 36 |
Будова насінини. Проростання насіння | Прочитати параграф 37, питання ст. 140 (поміркуйте) усно | |
Географія | ||
Інформатика | Введення і редагування тексту . Перевірка правопису. | Прочитати пункти 20, 21 |
6 – А клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Математика | Розв’язування вправ. | № 914. |
Розв’язування вправ. | № 946 | |
Розв’язування вправ. | № 947, 948. | |
Українська мова | Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення | Вивч. п.42, стор.135-138, впр.353(писм.) |
Українська література | І.Калинець. «Стежечка», «Веселка», «Блискавка», «Дим», «Криничка». | Виразно читани вірші, вивч. 1 вірш на вибір. |
Російська мова | Склонение имён существительных. | 6-А – п.22 упр.144(устно), упр.145(письм.) 6-Б – п.36.37, упр. 410(устно),упр.411(письм.) |
Зарубіжна література | Джек Лондон «Жага до життя», характеристика героїв твору | Читати, вміти переказувати. Підручник стор.142-151. Скласти (письмово) порівняльну характеристику героїв твору |
Французька мова | Мій вільний час | Чит. Ст. 29, впр 2,перекладати |
Англійська мова | Традиції харчування. Позначення дії в майбутньому. | Ст.104, впр. 6 |
Їжа і напої. Розвиток навичок говоріння. | Ст.108, впр 108 | |
Біологія | Запилення у рослин | Прочитати параграф 35, питання ст. 134 (поміркуйте) усно |
Географія | Практична робота «Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою, вологості.» | Виконати практичну роботу № 4в зошиті для практичних робіт |
6 – Б клас | ||
Предмет | Тема заняття | Завдання для опрацювання |
Математика | Розв’язування вправ. | № 914. |
Розв’язування вправ. | № 946 | |
Розв’язування вправ. | № 947, 948. | |
Українська мова | Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення | Вивч. п.42, стор.135-138, впр.353(писм.) |
Українська література | І.Калинець. «Стежечка», «Веселка», «Блискавка», «Дим», «Криничка». | Виразно читани вірші, вивч. 1 вірш на вибір. |
Російська мова | Склонение имён существительных. | 6-А – п.22 упр.144(устно), упр.145(письм.) 6-Б – п.36.37, упр. 410(устно),упр.411(письм.) |
Зарубіжна література | Джек Лондон «Жага до життя», характеристика героїв твору | Читати, вміти переказувати. Підручник стор.142-151. Скласти (письмово) порівняльну характеристику героїв твору |
Французька мова | Мій вільний час | Чит. Ст. 29, впр 2,перекладати |
Англійська мова | Традиції харчування. Позначення дії в майбутньому. | Ст.104, впр. 6 |
Їжа і напої. Розвиток навичок говоріння. | Ст.108, впр 108 | |
Біологія | Суцвіття | Прочитати параграф 34 |
Запилення у рослин | Прочитати параграф 35, питання ст. 134 (поміркуйте) усно | |
Географія | Практична робота «Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою, вологості.» | Виконати практичну роботу № 4в зошиті для практичних робіт |